THEME: What Is A Scientist?
TEMA: ¿Qué es un científico?
OBJECTIVES
*Recognize different kinds of scientists
*Define the scientific method
*Identify and name tools scientists use
*Recall the safety rules in the classrooom
*Perform and experiment using the scientific method
OBJETIVOS
*Reconocer los diferentes tipos de científicos
*Definir el método científico
*Identificar y nombrar las herramientas que utilizan los científicos
*Recordar las normas de seguridad en el aula
Read the instructions in the guide for Monday, and take into account Thursday.
Leer instrucciones de la guía para el día lunes, y tener en cuenta lo del día jueves.
Date: Monday 21
Print guide (Imprimir guía)
Date: Thursday 24
Watch the video to participate in class. Ver el video para participar en clase.
We are scientist! ¡Somos científicos!
I bring to class my marked science lab coat, and 3 Bonyurt caps.
*Traigo a clase mi bata de laboratorio de ciencias marcada, y 3 tapas de Bonyurt.
We will have fun doing our first experiment.
*Nos divertiremos haciendo nuestro primer experimento.
EVALUATION CRITERIA
*Attend and participate in each class.
*Completion and orderly work in the notebook, guides, homework and activities.
*Practice and pronounce new vocabulary in English.
*Bring a pencil case and school supplies.
*Participate and do the experiments with the required materials, wear a white lab coat.
*Evaluations.
CRITERIOS DE EVALUACIÓN
* Asistir y participar en cada clase.
* Cumplir y trabajar ordenadamente en el cuaderno, guías, tareas y actividades.
* Practicar y pronunciar el nuevo vocabulario en inglés.
* Traer cartuchera y útiles escolares.
* Participar y hacer los experimentos con los materiales requeridos, usar bata blanca de laboratorio.
* Evaluaciones.
"Review and support at home to achieve satisfactory and excellent results in our children".
"Revisión y acompañamiento en casa para lograr resultados satisfactorios y excelentes en nuestros niños y niñas".
Comentarios
Publicar un comentario