4th grade week # 5 February 28 to March 04 period I

THEME: How Do Living Things Function?
TEMA: ¿Cómo funcionan los seres vivos?

*Children must complete each item in the lab activity and present in class on Thursday, March 3.
Los niños y niñas deben completar cada punto de la actividad del laboratorio y presentar en clase el próximo jueves 3 de marzo.

""Remember: each assignment is done in the notebook by the date indicated.""

"Recuerda: cada tarea se realiza en el cuaderno para la fecha indicada." 

Date: Tuesday 01, March

1. *Bring three more sheets of the lined blog to class.

*Llevar a clase tres hojas más del blog rayado.

 Homework 

2. Watch the videos to participate and work in class. 

Observa los videos para participar y trabajar en clase.


Date: Thursday 03, March

 Homework 

3. Watch the videos to participate and work in class. 

Observa los videos para participar y trabajar en clase.



EVALUATION CRITERIA
*Attend and participate in each class.
*Completion and orderly work in the notebook, guides, homework and activities.
*Practice and pronounce new vocabulary in English.
*Bring a pencil case and school supplies.
*Participate and do the experiments with the required materials, wear a white lab coat.
*Evaluations.

CRITERIOS DE EVALUACIÓN
* Asistir y participar en cada clase.
* Cumplir y trabajar ordenadamente en el cuaderno, guías, tareas y actividades.
* Practicar y  pronunciar el nuevo vocabulario en inglés.
* Traer cartuchera y útiles escolares.
* Participar y hacer los experimentos con los materiales requeridos, usar bata blanca de laboratorio.
* Evaluaciones.

"Review and support at home to achieve satisfactory and excellent results in our children".

"Revisión y acompañamiento en casa para lograr resultados satisfactorios y excelentes en nuestros niños y niñas".

 

Comentarios

Publicar un comentario