4th grade week # 6 March 07 to 11 period I

 THEME: How Do Living Things Function? 
 TEMA: ¿Cómo funcionan los seres vivos? 
 Objectives 
* Recall what living things are and what they need to survive 
* Identify that living things are made up of cells 
* Discuss the organs that are found in humans and animals 
* Explore human organ systems and how to maintain a healty heaart 
* Compare different animal skeletons 

 Date: Tuesday 08, March 
 Homework 
 Display in English on a bulletin board. 
 Exponer en inglés en una cartelera 
 Activity page 39 of the science book. 


 Date: Thursday 11, March 

 Homework 

 Print Guide (Imprimir guía, leer y se desarrolla en clase)

 LABORATORY # 2

 Materials:

 *Cada niño debe llevar 1 par de guantes (ver imagen)

 *Danna Juliana: Una bolsa mediana ziploc con cierre hermético.

 *Valentina y Salomé: Dos bananos pintones.

 *Thiara Victoria: Dos paquetes de galletas Crakers.

 *Tomás R.: Una bolsa mediana ziploc con cierre hermético.

 *Sebastián: Zumo de dos limones.

 *Santiago R.: Dos vasos plásticos y dos vasos de papel.

 ¡Nos divertiremos en nuestro siguiente laboratorio!


 EVALUATION CRITERIA

* Attend and participate in each class.

* Comply and work in an orderly manner in the activities.

* Wear a white coat in the expositions.

* Evaluation: Personal presentation, pronunciation of the vocabulary of the subject in English.

CRITERIOS DE EVALUACIÓN

* Asistir y participar en cada clase.

* Cumplir y trabajar ordenadamente en las actividades.

* Usar bata blanca en las exposiciones.

* Evaluación: Presentación personal, pronunciación del vocabulario del tema en inglés.

"Review and support at home to achieve satisfactory and excellent results in our children".

Comentarios

Publicar un comentario